Jak změnit call skript, abyste se odlišili

Listopad 03, 2013
Miroslav Princ

Hovořil jsem s bankéřkou, která používala následující call skript při telefonování firemním klientům:

Dobrý den, já se jmenuju Marcela Bankéřka a volám z centra pro firemní klienty Velké Banky.“

Už vám někdy telefonovali z call centra ohledně průzkumu vaší spokojenosti nějakou službou, přičemž byla vysoká šance, že daný telefonát pro vás bude mít minimální, ne-li zápornou přidanou hodnotu?

Pokud ano, tak víte, o čem mluvím. Pokud ne, tak vězte, že přesně takhle se ohlašují operátoři z call center, kteří vám jen zaberou čas. Nic proti nim, je to jejich práce. Jen jde o to, že pokud chcete, aby vás váš budoucí klient nebo zákazník vnímal jinak a nevypnul hned u vašeho jména, musíte svůj skript upravit a telefonát začít jinak.

Jak tedy? Třeba takto:

„Dobrý den pane Nováku. Já volám z Velké Banky, kde zodpovídám za firemní klienty, konkrétně za takové, jako je vaše firma. Dnes vás kontaktuji proto, že…“

V čem se tento úvod liší?

Zaprvé, prezentujete se jako skutečná protistrana-partner manažera, kterému voláte. Ne jako anonymní telemarketér se sluchátky na uších, který bude dnes volat ještě dalším šestašedesáti lidem.

Zadruhé, jestli za něco zodpovídáte, tak už bude stát za to si vás alespoň vyslechnout.

A zatřetí, jestli pracujete s takovými klienty jako je volaný, tak čistě ze zvědavosti ho bude zajímat, co pro ně děláte, co on ještě nemá!

Podívejte se na další ukázky a příklady jak můžete upravit i váš skript, abyste se odlišili:

No comments

You must be logged in to post a comment.