Pro jednotlivce

Home » Pro jednotlivce

Změňte cíle telefonátu a změníte výsledky

CÍL “DOMLUVIT TERMÍN” ANEBO “ZÍSKAT OBJEDNÁVKU” ZPŮSOBUJE ODMÍTÁNÍ

Chápu, že kvůli schůzce nebo objednávce berete telefon do ruky. Jenže
když si je zvolíte za “cíl”, vytvořili jste si pro sebe obrovský problém.

Začnete se podle toho v telefonu chovat – přeskakujete kroky a neberete
ohled na to, co Vám lidé říkají – a to je přesně to, co dnešní lidé odmítají.

VHODNĚJŠÍM CÍLEM JE “POSTUP”

Lidé nejsou otrávení z toho, že jim telefonujete, ale z toho, jak se
v telefonátu chováte, jak postupujete. Proto, abyste se k Vašemu “velkému”
cíli dostali častěji, musíte zvolit cíle “menší” a ty v telefonátech dosahovat.

Takovým postupem je moje struktura telefonátu PIZZA:

Funguje vůbec telefonování?

 
Možná vás sem přivedla právě tato otázka, vaše zkušenosti nebo i pochyby. Jenže tato otázka je nesprávná, neúplná a zavádějící.

Samozřejmě, že telefonování funguje.

Proto je správnější ptát se: JAK funguje? A především, JAK funguje vám?

Podívejte se na toto krátké video, kde vysvětluji nedostatky přemýšlení funguje-nefunguje anebo si přečtěte článek Funguje telefonování na studené kontakty? >>

 

Sedm důvodů, proč lidé v telefonu odmítají

Odmítání sice patří k telefonování, ale někdy se obchodníci nechávají odmítat zbytečně. Nebuďte jako oni!

Jestli chcete snížit počet odmítnutí na minimum, musíte vědět, proč vás lidé odmítají.

Nechte si poslat 7 důvodů odmítání, s kterými se setkávám bez ohledu na obor nebo produkt či službu.

U každého najdete vysvětlení, proč k němu dochází a doporučení, jak ho odstranit.

 

Rozhovor o telefonování

Podívejte se na rozhovor, který se mnou pro jeho videoseriál udělal kolega lektor Honza Laibl.

Tady jsou otázky a témata, o kterých mluvím:

06:13  Jak vést telefonát.
08:12  Nejčastější chyby v telefonování.
14:38  Co je vhodný cíl pro telefonát.
16:38  Co v telefonátech zjišťovat.
25:45  Jaký přístup k telefonování je nejlepší.

Podívejte se >>

Délka videa: 29:05