Publikace

Home » Publikace

kniha Jak uspět při obchodním telefonování

Cena: 212,- Kč

Navíc získáte slevu 20% z prvního období v mé Online škole telefonování

Jak uspět při obchodním telefonování

Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Grada Publishing, říjen 2013

PRODÁNO PŘES 12000 VÝTISKŮ!

V knize naleznete tipy a návody, jak znásobit výsledky vašeho telefonování. Shromáždil jsem je z několika tisícovek telefonátů do firem i domácností v několika zemích, které jsem buď sám udělal, nebo vyslechl od účastníků mých seminářů.

•  Získáte 91 konkrétních skriptů a příkladů telefonátů.
•  Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
•  Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
•  Získáte chuť a motivaci k telefonování.
•  Vyrovnáte se efektivně s námitkami.

Bez ohledu na obor vašeho působení, pokud si telefonem domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v knize Jak uspět při obchodním telefonování naleznete praktické a vyzkoušené skripty, návody a tipy, s jejichž pomocí snížíte odmítání zákazníků a domluvíte si více schůzek, na kterých získáte více obchodů.

Cena: 490,- Kč

Navíc získáte slevu 20% z prvního období v mé Online škole telefonování

Prodávejte tam, kde kupují

Jak vyhledávat nové obchodní příležitosti v nové době
Miroslav Princ, březen 2018

Kniha je o té fázi obchodu, než se s novým klientem nebo zákazníkem dostanete “ke stolu”. Je to fáze prvního kontaktováním kdy si domlouváte schůzku, představení demo verze nebo delší telefonát. V angličtině se jí říká “prospecting”. V češtině pro ní, bohužel, nemáme označení . Proto ji málokdo rozlišuje od prodeje, což vede k problémům, na které narážíte.

O prodeji – prezentování, argumentování nebo uzavírání – už jste toho asi slyšeli a četli dost.

V knize se dozvíte, co dělat při prospektování, tedy před tím, než začnete prodávat:

  • Proč dnes pravděpodobně prodáváte předčasně a jak vám to škodí.
  • Co dělat před tím, než začnete prodávat, abyste uzavřeli víc obchodů.
  • Jak kontaktovat nové klienty a zákazníky lidi osobně, telefonem, emailem a na sociálních sítích.
  • Jak spravovat nové příležitosti v databázi – pipeline management.
  • V čem dělají manažeři největší chybu při motivování týmu a jak to změnit.