Cena: 250,- Kč
Cena: 250,- Kč
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Grada Publishing, říjen 2013
PRODÁNO PŘES 20000 VÝTISKŮ!
V knize naleznete tipy a návody, jak znásobit výsledky vašeho telefonování. Shromáždil jsem je z několika tisícovek telefonátů do firem i domácností v několika zemích, které jsem buď sám udělal, nebo vyslechl od účastníků mých seminářů.
• Získáte 91 konkrétních skriptů a příkladů telefonátů.
• Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
• Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
• Získáte chuť a motivaci k telefonování.
• Vyrovnáte se efektivně s námitkami.
Bez ohledu na obor vašeho působení, pokud si telefonem domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v knize Jak uspět při obchodním telefonování naleznete praktické a vyzkoušené skripty, návody a tipy, s jejichž pomocí snížíte odmítání zákazníků a domluvíte si více schůzek, na kterých získáte více obchodů.
Cena: 490,- Kč
Jak vyhledávat nové obchodní příležitosti v nové době
Miroslav Princ, březen 2018
Kniha je o té fázi obchodu, než se s novým klientem nebo zákazníkem dostanete „ke stolu“. Je to fáze prvního kontaktováním kdy si domlouváte schůzku, představení demo verze nebo delší telefonát. V angličtině se jí říká „prospecting“. V češtině pro ní, bohužel, nemáme označení . Proto ji málokdo rozlišuje od prodeje, což vede k problémům, na které narážíte.
O prodeji – prezentování, argumentování nebo uzavírání – už jste toho asi slyšeli a četli dost.
V knize se dozvíte, co dělat při prospektování, tedy před tím, než začnete prodávat:
Sledujte mě