Pro manažery

Home » Pro manažery

Manažeři a vedoucí týmů u mě hledají tipy,
jak osvěžit zastaralý způsob telefonování svých týmů a jak je motivovat k větší aktivitě

Školení a workshopy na míru

Přijedu za vaším týmem nebo do firmy na celý den (9:00 – 17:00).

===

Základní témata, která upravuji na míru jsou:

1) Přístup a postoj k telefonování (psychologie).

2) Co říkat – podle struktury PIZZA.

3) Jak reagovat na námitky – podle trojčlenky ESO.

4) Jak si organizovat telefonování.

===

Pro cenu, termíny a s dotazy mě neváhejte kontaktovat:

> telefonem na +420-720 562 512

> emailem na princ@prodejpotelefonu.cz

Moje zkušenosti a referenční klienti dle oborů.

 

Rozhovor o telefonování a řízení prodeje

Poslechněte si rozhovor, který jsem natočil pro podcast Buduj značku.

Uslyšíte moje odpovědi například na tyto otázky:

  • Proč se lidé telefonování bojí?
  • Může se člověk v telefonování zlepšovat sám?
  • Jak dlouho takové zlepšení trvá?

Navíc také:

  • Ukazuji, jak reagovat na námitky.
  • Vysvětluji, v čem dělají manažeři (zadavatelé) chybu, když o telefonování s obchodníky mluví.
  • Doporučuji, co je lepší než telefonát.

 

Sdílený kalendář, kontakty a úkoly pro týmy

Využijte na řízení vašeho týmu aplikaci, kde uvidíte, kdo co dělá a s kým.

Historie u kontaktů se vytváří automaticky z událostí v kalendáři a z úkolů, takže obchodníci nemusí nic dlouze zapisovat.

V kalendáři se vybírá z přednastavených aktivit – několika typů telefonátů a setkání ušitých na míru různým oborům.

Kontakty jsou vždy po ruce, s poznámkami, úkoly a vloženými soubory.

Vyzkoušejte Calendee zdarma.