Zásadní chyba v telefonování

Listopad 17, 2013
Miroslav Princ

Kdo má strach z telefonování, telefonuje nahodile a nárazově. Neuvědomuje si ale, že si tak prohlubuje odpor k telefonování a brání sám sobě v dosažení lepších výsledků. Plýtvá tak svým časem a připravuje se o peníze, stejně jako když „vyhodí“ peníze za permanentku do fitka, kam nechodí.

Telefonování je totiž stejně návykové jako cvičení, na které když si zvyknete, mozek vám bude říkat, že se svaly potřebují protáhnout. Stejně jako při cvičení, při telefonování zaplaví vaše tělo určité chemikálie. Vy se potřebujete dostat do stavu, kdy je vaše tělo bude potřebovat k uspokojení namísto toho, aby se jim vyhýbalo. Pro váš úspěch je důležité, aby když nebudete telefonovat, jste se začali cítit, že vám něco chybí.

Proto je pro vás zásadní, abyste telefonovali pravidelně. Nezáleží na tom, jestli to bude 30 minut nebo dvě hodiny. Na telefonování si vyhraďte určitý čas a vyznačte si ho ve svém diáři jako schůzku. Důležité je, abyste ji dodrželi a strávili ji vytáčením čísel. Ve chvíli, kdy budete chtít schůzku s telefonem ve svém diáři nahradit schůzkou s klientem si uvědomte, že bez té první se nebudete mít s kým scházet.

Když budete telefonovat nahodile, buď si čas neuděláte, protože si vždy najdete něco důležitějšího na práci, anebo se budete „náhodou“ ocitat v prostředí, kde se podle vašeho hodnocení situace nebudete moci soustředit nebo bude příliš hlučné a mohlo by negativně působit na volaného (lidské hlasy, hudba v pozadí nebo jiné zvuky).

Zadávání vašich schůzek s telefonem do diáře vám pomůže vnést do telefonování rytmus a vybudovat si z něho zvyk. Raději telefonujte 30 minut každý den, než jednorázově půl den jednou týdně. Staňte se na telefonování závislí.

Pokud ještě nedostáváte upozornění na nové příspěvky, zaregistrujte se k odběru tipů a já vás na každý nový příspěvek upozorním.

No comments

You must be logged in to post a comment.