Tipy jak zaujmout

Home » Tipy jak zaujmout

tipy jak správně telefonovatPřipravil jsem několik tipů, abych vám přiblížil přístup k telefonování rozdílný od toho, jak dnes telefonuje devadesát devět lidí ze sta. Je to přístup založený na rozvinutí konverzace s klientem a zjišťování jeho připravenosti zahájit s vámi diskusi o vašich službách a produktech, namísto jednostranného a sobeckého vznesení požadavku z vaší strany na schůzku nebo objednávku.

Tímto přístupem se odlišíte od ostatních volajících, což klienti rozpoznají a ocení nejen větší ochotou s vámi v telefonátu hovořit, ale také se sejít a začít spolupracovat.

8 tipů jak zaujmout v úvodu telefonátu

  1. Lidé by z vašeho telefonátu měli něco mít.
  2. Volejte s cílem rozvinout konverzaci, ne prodat.
  3. Představte se, až zaujmete tím, co může volaný získat.
  4. Volejte cíleně skupiny lidí a říkejte jim, proč voláte právě jim.
  5. Hledejte konkrétní problémy, sdělujte konkrétní výsledky.
  6. Svá sdělení zakončujte otázkou, nezůstávejte u konstatování.
  7. Mluvte o situaci tak, jaká je – prakticky nic nevíte.
  8. Mluvte pomalu, klidně a sebevědomě.

Nechte si posílat články

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close