Je to bezpečné prostředí, kde konverzujete s digitálním hlasovým asistentem (nehezky a nesprávně řečeno „robotem“).
Řešení asistenta využívá různé modely technologie umělé inteligence (AI).
Nicméně, abyste mohli konverzovat, musím napřed já hovor sestavit a v trenažéru ho vytvořit.
Seznam dosud vytvořených hovorů najdete na konci stránky.
Konverzace v trenažéru vypadá třeba takto:
Toto je příklad tzv. volnostylového hovoru se zájemcem o hypotéku, kdy jsou reakce asistenta pevně dané. Asistent neraguje na to, co říkáte.
Ze stejných důvodů, jako využívají trenažéry všichni, kterým o něco jde – piloti, řidiči nebo třeba sportovci. Ti se přece nemohou učit až v akci.
Tak proč se obchodníci učí až v telefonu, na zákaznících?
Nemusíte být kosmonaut nebo řidič tanku, ale proč byste se měli učit telefonovat, až když vám jde o peníze?
A to v bezpečném prostředí, kdy vám o nic nejde. K tomu slouží tzv. volnostylové verze hovorů.
A to podle předem stanoveného scénáře, skriptu. K tomu slouží tzv. skriptované verze hovorů.
Jako jednotlivec to máte jednoduché:
* Telefonujte z čísla, které jste zadali do objednávky – k němu se přiřadí počet objednaných hovorů.
Další služby:
Trenažér na míru využijete v případě, že:
Telefonem: +420-720 562 512
Emailem: princ@prodejpotelefonu.cz
Hovory budu do trenažéru postupně doplňovat pro různé obory a situace.
BOHUŽEL, TENTO HOVOR NENÍ K DISPOZICI
Trenažér je novinka. Postupně budu vytvářet hovory pro další obory:
Telefonem: +420-720 562 512
Emailem: princ@prodejpotelefonu.cz
Sledujte mě