Telefonovací trenažér

Home » Telefonovací trenažér

Telefonovací trenažér

Získejte praxi a jistotu v telefonování

Procvičte si hovory před tím, než začnete telefonovat klientům nebo zákazníkům

Co je telefonovací trenažér?

Je to bezpečné prostředí, kde konverzujete s digitálním hlasovým asistentem (nehezky a nesprávně řečeno „robotem“).

Řešení asistenta využívá různé modely technologie umělé inteligence (AI).

Nicméně, abyste mohli konverzovat, musím napřed já hovor sestavit a v trenažéru ho vytvořit.

Seznam dosud vytvořených hovorů najdete na konci stránky.

Ukázka

Konverzace v trenažéru vypadá třeba takto:

Toto je příklad tzv. volnostylového hovoru se zájemcem o hypotéku, kdy jsou reakce asistenta pevně dané. Asistent neraguje na to, co říkáte.

Proč trenažér využívat?

Ze stejných důvodů, jako využívají trenažéry všichni, kterým o něco jde – piloti, řidiči nebo třeba sportovci. Ti se přece nemohou učit až v akci.

Tak proč se obchodníci učí až v telefonu, na zákaznících?

Nemusíte být kosmonaut nebo řidič tanku, ale proč byste se měli učit telefonovat, až když vám jde o peníze?

Zbavíte se ostychu, získáte praxi, otrkáte se

A to v bezpečném prostředí, kdy vám o nic nejde. K tomu slouží tzv. volnostylové verze hovorů.

Naučíte se vést hovory, zdokonalíte dovednosti

A to podle předem stanoveného scénáře, skriptu. K tomu slouží tzv. skriptované verze hovorů.

Jak trenažér funguje?

Jako jednotlivec to máte jednoduché:

  1. Vyberete svůj obor a typ telefonátu.
  2. Zvolíte verzi – volnostylovou nebo se skriptem.
  3. Objednáte počet hovorů.
  4. Po zaplacení dostanete telefonní číslo, kam volat.
  5. Telefonujete kdy chcete. *
  6. Po vyčerpání zakoupených hovorů si objednáte další, když chcete trénovat víc.

* Telefonujte z čísla, které jste zadali do objednávky – k němu se přiřadí počet objednaných hovorů.

Další služby:

  • Můžete si nechat poslat záznam svých hovorů (text nebo audio).
  • Můžete své hovory probrat se mnou při osobní konzultaci.

Trenažér na zakázku pro firmy

Trenažér na míru využijete v případě, že:

  • Máte vyšší počty obchodníků nebo pracovníků, kteří telefonují.
  • Pracovníci se střídají, tzn. zaučujete nové.
  • Mění se telefonáty, tzn. oslovujete různé typy kontaktů nebo je oslovujete s různými nabídkami.

Jak to probíhá

  1. Vybereme typy kontaktů, které oslovujete.
  2. Definujeme situace a k nim typy hovorů.
  3. Dle situací pro vás sestavím scénáře a asistenta (hovory).
  4. Kdokoli z vaší firmy bude moci kdykoli s asistentem trénovat.

Kontaktujte mě pro podrobnosti

Telefonem: +420-720 562 512

Emailem:  princ@prodejpotelefonu.cz

Hovory v trenažéru

Hovory budu do trenažéru postupně doplňovat pro různé obory a situace.

BOHUŽEL, TENTO HOVOR NENÍ K DISPOZICI

Hovor se zájemcem o hypotéku

  • Typ telefonátu: kontaktování leadu.
  • Po zavolání se náhodně spouští jedna z 8 variant hovoru.
  • Asistent odpovídá standardně bez ohledu na to, co říkáte (typ „volný styl“, tzn. není třeba skript)
  • Polovina hovorů končí domluvením schůzky (úspěchem).
  • Příklad viz nahrávka výše.

Hovory, které připravuji

Trenažér je novinka. Postupně budu vytvářet hovory pro další obory:

  • Leady a současní zákazníci v jakémkoli oboru
  • Banky
  • Pojišťovny
  • Realitní makléři
  • Finanční poradci
  • MLM

Nevidíte svůj obor? Chcete trenažér pro svůj tým? Kontaktujte mě

Telefonem: +420-720 562 512

Emailem:  princ@prodejpotelefonu.cz

Vytvořeno ve spolupráci s Born Digital

Trenažér vytvářím ve spolupráci s Born Digital