Struktura telefonátu PIZZA

Home » Struktura telefonátu PIZZA

Struktura telefonátu PIZZA

Sestavujte podle ní skripty.

Telefonujte podle ní různým typům kontaktů.

Tak jako podle ní telefonují už tisíce obchodníků
a stovky lektorů a manažerů ji své obchodníky učí.

Níže jsou podrobně popsané jednotlivé úseky telefonátu rozdělené do PIZZA.

Jestli jste ještě neviděli úvodní video se všemi úseky pohromadě, podívejte se na PIZZA vcelku.

 

Pozornost

 

Když vám někdo volá, kdy mu začnete rozumět?

Stejně tak lidé nerozumí, co říkáte vy v úvodu telefonátu.

Zvyšuje se tak šance, že budou reagovat zkratkovitě – a odmítnou vás stejně jako ostatní obchodníky před vámi.

Upravte úvod svého telefonátu ve čtyřech krocích a zažijete méně odmítání.

 

.

Informovat

 

Nedůvěra je při telefonování vaší největší překážkou.

Proto ji musíte začít snižovat hned, jak vám lidé začnou rozumět.

Tady jsou čtyři příklady, jak odpovídat na nevyslovenou otázku, kterou na vás každý klient nebo zákazník má.

 

.

Zaujmout

 

Většině dnešních telefonátů chybí zájmová věta.

Je to věta, v které se klient nebo zákazník pozná a bude od vás chtít slyšet víc.

Podívejte se, jaké tři části by měla obsahovat a doplňte je do své zájmové věty.

 

.

Zeptat se

 

Tady se moderní telefonování (podle mě a PIZZA) liší od zastaralého.

Namísto požadování termínu nebo objednávky se zeptejte.

Dáte tak dnešním klientům a zákazníkům, co chtějí – možnost projevit se, vyjádřit se.

Dozvíte se od nich spoustu užitečných věcí.

 

.

Akce

 

Snad každý klient nebo zákazník dnes už ví, že po nich budete něco chtít.

Když je telefonátem podle PIZZA provedete až sem, bude pro ně jednodušší souhlasit s vaší výzvou k akci.

Abyste jim to udělali ještě jednodušší a vy jste byli úspěšnější, využijte některý ze dvou příkladů pro navrhování dalšího kroku.

 

.