Rozhovor (podcast) o telefonování pro 24 hodín na úspech

Květen 28, 2020
Miroslav Princ

.

Tento rozhovor začíná trochu netradičně – telefonátem, kterým mě moderátor podcastu 24 hodín na úspech Jaroslav Sedlák oslovil.

Samozřejmě, že jsme se předem domluvili, ale ten hovor se moc neliší od toho, jak obchodníci běžně telefonují.

Nebudu vás napínat, odmítl jsem stejně, jako běžně odmítají zákazníci. Proč? Kvůli třem věcem – dvě z nich v telefonátu chybí a jedna přebývá. Jaké to jsou se dozvíte v rozhovoru.

V našem dalším povídání se ještě dozvíte:

>> Proč se věnuju právě telefonování.

>> Co znamená, že si obchodníci při telefonování dávají přiliš náročný úkol.

>> Proč je nebezpečné přemýšlení, že “prodej začíná až na schůzce”.

>> Co já osobně v telefonátech zjišťuji, když někam volám.

>> Dva důvody proč potřebujete lidi rozmluvit a jak to udělat.

>> Jak si říkat o schůzku.

>> Co je v telefonátu důležitější než hlas.

>> Co si myslím o filmu Vlk z Wall Street.

Rozhovor trvá 44 minut a můžete si ho poslechnout hned tady.

Jestli posloucháte při nějaké činnosti prostřednictvím podcastové aplikace, tak si epizodu vyhledejte v podcastu 24 hodín na úspech na Spotify nebo iTunes.

Toto je můj druhý rozhovor. Ten první pro podcast Buduj značku najdete tady >>

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close