Publikace

Home » Publikace

kniha Jak uspět při obchodním telefonování

Cena: 212,- Kč

Jak uspět při obchodním telefonování
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Grada Publishing, říjen 2013

JIŽ PRODÁNO PŘES 10000 VÝTISKŮ!

V knize naleznete tipy a návody, jak znásobit výsledky vašeho telefonování. Shromáždil jsem je z několika tisícovek telefonátů do firem i domácností v několika zemích, které jsem buď sám udělal, nebo vyslechl od účastníků mých seminářů.

•  Získáte 91 konkrétních skriptů a příkladů telefonátů.
•  Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
•  Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
•  Získáte chuť a motivaci k telefonování.
•  Vyrovnáte se efektivně s námitkami.

Bez ohledu na obor vašeho působení, pokud si telefonem domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v knize Jak uspět při obchodním telefonování naleznete praktické a vyzkoušené skripty, návody a tipy, s jejichž pomocí snížíte odmítání zákazníků a domluvíte si více schůzek, na kterých získáte více obchodů.

Cena: 995,- Kč

35 telefonických skriptů do domácností s komentáři
Podívejte se, jak telefonují ostatní a poučte se z jejich chyb

PRODÁNO PŘES 400 VÝTISKŮ

Z téměř tří stovek skriptů, které mi od roku 2014 poslali obchodníci k okomentování, jsem vybral několik desítek, které vám ukážu.

Je to unikátní sbírka – na trhu nenajdete podobný materiál.

Díky němu poskočíte o několik kroků vpřed vůči konkurenci i klientům.

Komentáře dávají skriptům nový rozměr. Uvidíte, kde hledat prostor pro zlepšení a dostanete i návod, jak tyto rezervy vytěžit ve svůj prospěch.

 

Cena: 995,- Kč

23 telefonických skriptů do firem s komentáři
Podívejte se, jak telefonují ostatní a poučte se z jejich chyb

PRODÁNO PŘES 300 VÝTISKŮ

Z téměř tří stovek skriptů, které mi od roku 2014 poslali obchodníci k okomentování, jsem vybral několik desítek, které vám ukážu.

Je to unikátní sbírka – na trhu nenajdete podobný materiál.

Díky němu poskočíte o několik kroků vpřed vůči konkurenci i klientům.

Komentáře dávají skriptům nový rozměr. Uvidíte, kde hledat prostor pro zlepšení a dostanete i návod, jak tyto rezervy vytěžit ve svůj prospěch.

 

Cena: 490,- Kč

Prodávejte tam, kde kupují
Jak vyhledávat nové obchodní příležitosti v nové době
Miroslav Princ, březen 2018

NOVINKA!

Kniha je o té fázi obchodu, kdy navazujete první kontakt nebo oslovujete s něčím novým. Nejčastěji si domlouváte schůzku, představení demo verze nebo delší telefonát. V angličtině se této fázi říká Prospecting, v češtině pro ní, bohužel, nemáme označení a proto ji málokdo rozlišuje od prodeje, což vede k problémům, na které narážíte.

O prodeji, té fázi, kdy prezentujete, argumentujete a uzavíráte, už jste toho slyšeli a přečetli dost.

Teď je na řadě prospektace:

  • Proč dnes pravděpodobně prodáváte předčasně a jak vám to škodí.
  • Co dělat před tím, než začnete prodávat, abyste uzavřeli víc obchodů.
  • Jak oslovovat lidi osobně, telefonem, emailem a na sociálních sítích.
  • Jak spravovat nové příležitosti v databázi – pipeline management.
  • V čem dělají manažeři největší chybu při motivování týmu a jak to změnit.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close