Jak v telefonátu informovat a zaujmout

Duben 14, 2016
Miroslav Princ

MP SF PIZZAMiroslav Princ SF PIZZA sPo stovkách naposlouchaných telefonátů a nahrávek obchodníků jsem si uvědomil jednu věc:

Dnešní telefonáty trpí obecností a vágností.

Obchodníci při navolávání schůzek snad nejčastěji říkají:

“Chci si domluvit krátkou schůzku, kde vám předám informace…” o výrobcích, službách, o novinkách na trhu, cokoli si vyberou,

a následně jsou ochotní přesvědčovat klienta nebo zákazníka tím, že:

“…schůzka bude opravdu krátká, nezabere víc než 15 minut,” anebo “…informace se vám můžou hodit v budoucnosti.”

To je jak naivní, tak smutné.

Zákazníci a klienti tuto obecnost oposlouchali a oplácí stejnou mincí:

“To se mě netýká,” nebo “Máme to vyřešené.”

Ani se jim nedivím. Vždyť co mají říkat?

Nebo snad mají vyhovovat každému požadavku a nabídce, s kterou se na ně kdokoli obrátí jenom proto, že někde našel telefonní číslo, ale už nebyl ochoten vůbec se zamyslet, aby mohl svůj telefonát trochu konkretizovat?

Poslechněte si v nahrávce z mého semináře, jak ze skriptu:

“Chci domluvit krátkou schůzku, abych vás mohl informovat o novinkách v legislativě…”

udělám souvětí, které u klienta vzbudí zájem poslouchat dál a dozvědět se víc.

Více příkladů a mých komentářů ke skriptům si přečtěte ve sbírkách skriptů:

 

ad fb 1

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close