Jak telefonovat s (ne)potenciálními klienty

Říjen 27, 2013
Miroslav Princ

Počítám, že když vám říkali jak telefonovat s klienty, neřekli vám, že vy jste telefonát zahájili, tak by mělo být na vás, kdy ho ukončíte. Proto když zjistíte, že telefonát nepovede k vašemu cíli, ukončete ho. Tím spíš, pokud volaný, a myslím tím potenciální klient, vykazuje znaky podrážděnosti nebo neslušnosti.

Když tuto myšlenku představím návštěvníkům workshopů, berou ji jako něco nového, dosud nepředstavitelného. Vždyť volají s tím, aby volaného k něčemu přesvědčili. Podle svých nadřízených nebo školitelů mají přece zvládnout námitky a trefně argumentovat. A obvykle se snaží tak dlouho, dokud na ně (ne)potenciální klient nezavěsí. Ale proč by to tak mělo být?

Zkuste si to v hlavě nastavit jinak.

Volejte s tím, že chcete začít rozhovor. Chcete zjistit, co ten, komu voláte potřebuje a jestli mu s tím můžete pomoci tím, co děláte. Mentálně tak budete v jiné pozici. Už ho nebudete muset přesvědčit, ale budete sledovat, jestli s vámi chce mluvit. A když nebude chtít, tak se rozloučíte se a vytočíte další číslo.

Až to uděláte, vychutnejte si to. Zejména, pokud volaný reagoval neslušně. Představte si, co mu probíhá hlavou. On zavěšuje na ty, co mu volají a teď se objevil někdo, kdo zavěsil na něj.

Děkujizaváščasnashledanou.

No comments

You must be logged in to post a comment.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close