Fráze, která znásobí výsledky vašeho telefonování

Listopad 11, 2013
Miroslav Princ

Lidé ode mě často chtějí slyšet magickou frázi, která jim umožní uspět v každém telefonátu. Jednu takovou mám, i když netvrdím, že vyústí v domluvení schůzky v každém telefonátu. Troufnu si ale tvrdit, že vám pomůže zvýšit vaši úspěšnost když ne o stovky, tak o desítky procent určitě.

Můžete ji použít:

  1. v úvodu telefonátu k získání důvěry a zájmu,
  2. jako reakci na námitku, anebo
  3. v obou případech.

Podstatou je myšlenka, že pracujete s dalšími lidmi jako je ten, komu voláte a ti se zajímají o určité věci v souvislosti s tím, co prodáváte nebo řešíte. Takže je pravděpodobné, že i volaný by se chtěl dozvědět odpovědi na podobné otázky.

Zapracujte tedy do svých telefonátů frázi:

“Lidé jako vy se mě obvykle ptají na (zajímají se o) …   Jak jste tuto oblast vyřešil vy?”

V úvodu ji můžete využít třeba tak, jak jsme ji zapracovali s jedním obchodníkem, který telefonoval lékařům:

“Specializuji se na práci s lékaři, kterým pomáhám zajistit nerušený chod jejich praxe. Lékaři z jiných soukromých zařízení se mě obvykle ptají, jak … Dnes jsem se chtěl zeptat, jestli s vámi o tomto už někdo hovořil, případně jak počítáte, že byste takovou situaci řešil vy…”

A jako reakci na námitku ji můžete použít takto:

“Rozumim. Ostatní lékaře ze soukromých praxí obvykle zajímá … Už jste si k tomu zjišťoval nějaké konkrétní informace?”

V čem je magická síla těchto tří vět?

  1. Nic nenabízíte a neprodáváte.
  2. Informujete, že pracujete s podobnými lidmi na konkrétních problémech.
  3. Zajímáte se o volaného tím, že se ho ptáte na jeho situaci.

Výsledkem je, že zvýšíte svou důvěryhodnost a když za příklad najdete problém, který opravdu ostatní řeší, vyvoláte zájem.

A jak najdete ten “zajímavý problém”?

Celkem jednoduše. Projděte si posledních deset dvacet případů a dotazů, které jste se svými zákazníky a klienty řešili a zkuste ten, na který se vás skutečně ptali.

Pokud ještě nedostáváte upozornění na nové příspěvky, zaregistrujte se k odběru tipů a já vás na každý nový příspěvek upozorním.

No comments

You must be logged in to post a comment.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close