Dělejte více podobných telefonátů najednou

Listopad 11, 2013
Miroslav Princ

Při různých typech telefonátů potřebujete reagovat rozdílně. Když například zjišťujete, kdo je tím správným kontaktem, s kterým potřebujete mluvit, jednáte jiným stylem, než když už s oním člověkem mluvíte a “prodáváte se”.

Proto rozlišujte mezi typy telefonátů a dělejte více stejných najednou. Váš mozek tak bude pracovat ve stejných „obrátkách“, které jsou potřeba pro každý typ telefonátu, a vy budete efektivnější.

Takže když teprve zjišťujete, s kým vlastně potřebujete mluvit, ukončete telefonát v okamžiku, kdy to zjistíte a jděte na další „zjišťovací“ telefonát. Konkrétním osobám, jejichž jména jste zjistili v první vlně „zjišťovacích“ telefonátů, pak volejte až v další vlně „prodejních“ telefonátů.

Nebojte se jednotlivé typy telefonátů od sebe oddělit třeba i dnem. Například, jména kontaktů zjišťujte v pondělí a telefonujte jim v úterý. Ve středu pak volejte jiným klientům kvůli servisu a ve čtvrtek znovu kvůli prodeji.

Důvodem tohoto doporučení je, že v každém typu telefonátů potřebujete reagovat jinak. Říkám tomu, že různé typy telefonátů mají různou „vlnovou délku“ díky tomu, co od volaného chcete a jak on vás a váš telefonát vnímá. Když budete dělat telefonáty na stejné vlnové délce, nebudete muset přepínat z jednoho komunikačního stylu do druhého a budete tak efektivnější.

Pokud ještě nedostáváte upozornění na nové příspěvky, zaregistrujte se k odběru tipů a já vás na každý nový příspěvek upozorním.

No comments

You must be logged in to post a comment.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close