Příklady tří obchodníků, kteří nevyužívali cílové skupiny

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé odmítají telefonáty je, že jsou pro ně málokdy relevantní. Jinými slovy, nabídky a požadavky, s kterými obchodníci volají, se jich týkají jen okrajově anebo vůbec. Nakolik se potenciálního zákazníka nebo klienta něco týká určuje, do jaké skupiny

Read More

Proč děláte, co děláte?

Na podzim jsem školil skupinu obchodníků, kteří měli problém s aktivitou. Ti, kteří našli odvahu poslat mi svoje statistiky z telefonování, uváděli v průměru 11 vytočených čísel za týden. Ano, za týden, ne za den. Když jsem se jich zeptal, přiznali, že mají

Read More

Tři časté otázky, které snižují úspěšnost telefonátů

Otázky jsou nejdůležitější nástroj ve výbavě obchodníka. Jsou důležitější než argumenty, protože musí argumentům předcházet. Argumentování bez zjištění v jaké situaci se zákazník nachází je jako bouchání hlavou o zeď. Bez helmy. Každý nástroj je tak dobrý, jak s ním umí uživatel

Read More

Komu volat v obdobích kdy lidé nechtějí nakupovat

V šestatřiceti stupňovém vedru si mě jedno srpnové páteční odpoledne postěžovala frustrovaná obchodnice: „V tomto počasí nelze navolávat schůzky. Všichni vše odkládají na říjen.“ V mnoha oborech se v létě prokazatelně snižuje chuť nakupovat. Tím spíš, že obchodnice si navolávala schůzky za účelem prodeje

Read More

Jan Laibl se mě (dobře) ptá jak na telefonování

Kolega, lektor Honza Laibl, mě pozval k natočení sedmého pokračování jeho video seriálu, kde odpovídá na dotazy obchodníků. Jako správný obchodník se mě ptal a ptal, dokud ze mě nedostal, co chtěl slyšet 🙂 Poslechněte si to i vy. 02:44 Jaká

Read More

Jak se zlepšit v telefonování

V úvodu mých seminářů se ptám účastníků: “Jak to bude vypadat, až vaše telefonování bude lepší?”. Odpovědi, které dostávám, jsou zaměřené na výsledek, například: “Domluvím si víc schůzek,” nebo “Budu mít z telefonování lepší pocit,” nebo “Strávím telefonováním míň času.”

Read More

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close