Jedním z hlavních důvodů, proč lidé odmítají telefonáty je, že jsou pro ně málokdy relevantní. Jinými slovy, nabídky a požadavky, s kterými obchodníci volají, se jich týkají jen okrajově anebo vůbec. Nakolik se potenciálního zákazníka nebo klienta něco týká určuje, do jaké skupiny
Na podzim jsem školil skupinu obchodníků, kteří měli problém s aktivitou. Ti, kteří našli odvahu poslat mi svoje statistiky z telefonování, uváděli v průměru 11 vytočených čísel za týden. Ano, za týden, ne za den. Když jsem se jich zeptal, přiznali, že mají
Otázky jsou nejdůležitější nástroj ve výbavě obchodníka. Jsou důležitější než argumenty, protože musí argumentům předcházet. Argumentování bez zjištění v jaké situaci se zákazník nachází je jako bouchání hlavou o zeď. Bez helmy. Každý nástroj je tak dobrý, jak s ním umí uživatel
V šestatřiceti stupňovém vedru si mě jedno srpnové páteční odpoledne postěžovala frustrovaná obchodnice: „V tomto počasí nelze navolávat schůzky. Všichni vše odkládají na říjen.“ V mnoha oborech se v létě prokazatelně snižuje chuť nakupovat. Tím spíš, že obchodnice si navolávala schůzky za účelem prodeje
Kolega, lektor Honza Laibl, mě pozval k natočení sedmého pokračování jeho video seriálu, kde odpovídá na dotazy obchodníků. Jako správný obchodník se mě ptal a ptal, dokud ze mě nedostal, co chtěl slyšet 🙂 Poslechněte si to i vy. 02:44 Jaká
V úvodu mých seminářů se ptám účastníků: “Jak to bude vypadat, až vaše telefonování bude lepší?”. Odpovědi, které dostávám, jsou zaměřené na výsledek, například: “Domluvím si víc schůzek,” nebo “Budu mít z telefonování lepší pocit,” nebo “Strávím telefonováním míň času.”
Nechte si poslat sérii 7 emailů s důvody, proč lidé v telefonu odmítají. Najdete v nich i moje doporučení jak to dělat, aby neodmítali vás.
Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak získat lepší pocit, snížit odmítání zákazníků a klientů a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují.
Absolventi mých programů se zlepšují o desítky i stovky procent.
Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.