11 důvodů proč telefonovat i v létě

Pokud by se vám v průběhu léta stalo, že začnete ztrácet víru a chuť do telefonování, tady je několik důvodů, proč neustávat. 1) Protože svět a obchod se nezastaví. Už jsem o tom psal několikrát. Každý obor má své “okurkové

Read More

Abyste prodávali i o prázdninách

Pokud se chcete vyhnout dramatickému poklesu prodejů, produkce a následně příjmu, způsobených prázdninovou náladou vašich klientů a zákazníků, musíte mít zásoby. „Zásoby čeho?“ ptáte se… přece zásoby lidí – potenciálních klientů a zákazníků – kteří vědí, co děláte a co

Read More

Jak v telefonátu informovat a zaujmout

Po stovkách naposlouchaných telefonátů a nahrávek obchodníků jsem si uvědomil jednu věc: Dnešní telefonáty trpí obecností a vágností. Obchodníci při navolávání schůzek snad nejčastěji říkají: “Chci si domluvit krátkou schůzku, kde vám předám informace…” o výrobcích, službách, o novinkách na

Read More

Čím se odlišujete od ostatních?

Tuto otázku pravidelně pokládám účastníkům mých seminářů. Až příliš mnoho z nich na ni nemá odpověď. A nejen to. Většina z nich si otázku: „Jak se odlišuji od ostatních?“ do té doby ani nepoložila. Potom je vcelku přirozené, že první

Read More

Zásadní otázka pro rekordní konec roku

Chcete do konce roku uzavřít maximum obchodů? Pak se od zítřka zaměřujte na oslovování a práci s těmi klienty a zákazníky, kteří chtějí nakoupit ještě v tomto roce. Zdůrazňuji, “s těmi, kteří chtějí”. To znamená, že je musíte napřed najít. Najděte

Read More

Příklady tří obchodníků, kteří nevyužívali cílové skupiny

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé odmítají telefonáty je, že jsou pro ně málokdy relevantní. Jinými slovy, nabídky a požadavky, s kterými obchodníci volají, se jich týkají jen okrajově anebo vůbec. Nakolik se potenciálního zákazníka nebo klienta něco týká určuje, do jaké skupiny

Read More

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close