Obchodníci se učí svému řemeslu buď od svých manažerů nebo lektorů, někdy interních a někdy externích. Mnozí se ho neučí vůbec. Obchod se přece nejlíp učí praxí. Jenže protloukávání se praxí a učení se na zákaznících metodou pokus – omyl
První reakce zákazníků na oslovení telefonem, kterým obchodníci říkají námitky, se nedají považovat za námitky. Jsou to informace, často velmi málo kvalitní, o postoji nebo stavu klienta nebo zákazníka. Dokud je neuslyšíte a neupřesníte, tak vlastně nevíte, jak byste měli
Věčné dilema obchodníků při oslovování nových klientů a zákazníků – je lepší telefonovat nebo poslat obchodní email? Dostal jsem takový dotaz. Poslal mi ho obchodník v chatu na Linkedin: OBCHODNÍK: Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat, myslíte si, že
Představte si, že by boxer, tenista nebo třeba hokejista odmítl trénovat s tím, že každý soupeř hraje jinak. Jestliže je každý protihráč individualita, tak příprava na zápas nemá cenu. Jak by takový sportovec dopadl? Pravděpodobně by dostával nakládačku jeden zápas
Odlišit se od konkurence v záplavě telefonátů, které vaši klienti a zakázníci dostávají není jednoduché. Tím spíš, že konkurencí nejsou jen vaši přímí konkurenti, ale prakticky všichni, kdo vašim potenciálním klientům a zákazníkům telefonují. Vysoký počet všemožných obchodních nabídek
Regulace související s GDPR, tedy ochranou osobních údajů, bezpochyby ovlivní telefonování a telemarketing i přes to, že se má jednat především o správu a nakládání s osobními údaji. Jak konkrétně, tedy komu a za jakých podmínek bude možné obchodně telefonovat,
Nechte si poslat sérii 7 emailů s důvody, proč lidé v telefonu odmítají. Najdete v nich i moje doporučení jak to dělat, aby neodmítali vás.
Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak získat lepší pocit, snížit odmítání zákazníků a klientů a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují.
Absolventi mých programů se zlepšují o desítky i stovky procent.