3 chyby realitních makléřů při telefonování
V průběhu května jsem jako host vystoupil na několika setkáních a konferencích realitních makléřů po celé republice. Od pořadatelů jsem dostal zadání připravit něco „zajímavého“ o telefonování a přitom se vejít do 45 minut.
Při přemýšlení nad tím, co potenciálně stovkám makléřů sdělit stručně a jasně, jsem se vrátil k telefonátům, které jsem za poslední půlrok s makléři udělal, vyslechl anebo upravil. V hlavě jsem si promítal i semináře a cvičení na nich, která dělala makléřům největší problémy.
Při tom všem jsem si uvědomil, že se při různých příležitostech u různých makléřů bez ohledu na společnost, s kterou spolupracovali, opakovaly podobné nedostatky. Shrnul jsem je tedy do prezentace, kterou jsem nakonec postupně představil celkem 487 makléřům v Brně, Plzni, Praze a Olomouci.
Tedy shrnuto a podtrženo. Největší chyby, které realitní makléři ve svých telefonátech dělají a kde zároveň mají největší prostor pro zlepšení, jsou v květnu 2015 tyto:
- Makléři se neumí prodat.
- Argumentují na témata a ve chvíli, kdy nemají.
- Makléři neslyší, co jim prodejci říkají.
Jsem názoru, že vyjmenování nedostatků ale nestačí. Je potřeba doporučit i nápravu. A tu jsem doporučoval i při svých vystoupeních, nakolik mi to časově omezený prostor a pořadatelé dovolili. 🙂
Prohlédněte si prezentaci, kde uvádím i doporučení ke změnám.
No comments