3 chyby realitních makléřů při telefonování

Květen 31, 2015
Miroslav Princ

Miroslav Princ realitní makléřiV průběhu května jsem jako host vystoupil na několika setkáních a konferencích realitních makléřů po celé republice. Od pořadatelů jsem dostal zadání připravit něco “zajímavého” o telefonování a přitom se vejít do 45 minut.

Při přemýšlení nad tím, co potenciálně stovkám makléřů sdělit stručně a jasně, jsem se vrátil k telefonátům, které jsem za poslední půlrok s makléři udělal, vyslechl anebo upravil. V hlavě jsem si promítal i semináře a cvičení na nich, která dělala makléřům největší problémy.

Při tom všem jsem si uvědomil, že se při různých příležitostech u různých makléřů bez ohledu na společnost, s kterou spolupracovali, opakovaly podobné nedostatky. Shrnul jsem je tedy do prezentace, kterou jsem nakonec postupně představil celkem 487 makléřům v Brně, Plzni, Praze a Olomouci.

Tedy shrnuto a podtrženo. Největší chyby, které realitní makléři ve svých telefonátech dělají a kde zároveň mají největší prostor pro zlepšení, jsou v květnu 2015 tyto:

  1. Makléři se neumí prodat.
  2. Argumentují na témata a ve chvíli, kdy nemají.
  3. Makléři neslyší, co jim prodejci říkají.

Jsem názoru, že vyjmenování nedostatků ale nestačí. Je potřeba doporučit i nápravu. A tu jsem doporučoval i při svých vystoupeních, nakolik mi to časově omezený prostor a pořadatelé dovolili. 🙂

Prohlédněte si prezentaci, kde uvádím i doporučení ke změnám.

No comments

You must be logged in to post a comment.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close