Jak sestavit účinný skript telefonátu podle struktury PIZZA

Miroslav Princ, Dejvická 35, 160 00 Praha 6  •  IČ: 70772177  •  DIČ: CZ7001041685    Obchodní podmínky
Tel.: +420-720 562 512    Email: princ@prodejpotelefonu.cz

Pracuji s obchodníky a vedoucími týmů. Pomáhám jim získat lepší pocity z telefono- vání, snížit odmítání a zvýšit úspěšnost o desítky procent. Napsal jsem bestseller Jak uspět při obchodním telefonování, navrhl mobilní aplikaci Call Smartly a jsem distribučním partnerem platformy VIDEOlio.

Za dvaadvacel let své praxe jsem v různých obchodních rolích udělal tisíce telefonátů a vedl tisíce obchodních jednání v různých zemích Evropy, USA a Kanadě. Dnes své zkušenosti předávám obchodníkům prostřednictvím různých nástrojů, médií, publikací, školení a jiných aktivit.

Ukázky a příklady, které můžete začít používat i Vy už dnes

Shlédnutí je zdarma. Nemusíte zadávat email.
Délka videa:  5:30 min.

Chcete v telefonu zaujmout?

Zapomeňte na:

"informace", "příležitost", "nabídku" nebo "představení" Vaší společnosti nebo služeb.

Ty jsou pro dnešního zákazníka prakticky bezcenné a tudíž jimi nezaujmete.

Podívejte se, co zákazníky zajímá -->

Shlédnutí je zdarma. Nemusíte zadávat email. 
Délka videa:  4:21 min.

Proč po zájmové větě následovat otázkou?

Protože chtít po zákazníkovi, klientovi nebo spolupracovníkovi rozhodnutí po 15-ti vteřinách je prostě absurdní!

Ale jsou i další důvody.

Podívejte se, jaké to jsou -->

Shlédnutí je zdarma. Nemusíte zadávat email. 
Délka videa:  4:04 min.

Ptát se, jestli rušíte nebo se neptat?

Nezáleží na tom, co Vám řeknu já nebo kdokoli jiný.

Záleží na tom, abyste zněli jinak než všichni ti ostatní, kteří se tak zeptali a zákazník je odmítl!

<-- Podívejte se, čím můžete "Neruším?"     
      nahradit.

Shlédnutí je zdarma. Nemusíte zadávat email. 
Délka videa:  2:30 min.

K jakým výsledkům jim můžete pomoci?

Lidé nakupují pro výsledky, které užíváním produktů nebo služeb dostanou.

Proto nezapomínejte formulovat výsledný užitek za pomoci konkrétních čísel. 

Že nevíte, jestli vždy dosáhnete stejného výsledku? I s tím se dá pracovat. 

<-- Podívejte se na video jak.


TELEFONUJTE ČASTĚJI A S CHUTÍ