Náborové telefonáty na spolupráci

Home » Služby » Školení a semináře » Náborové telefonáty na spolupráci

Co v telefonátu říkat a co ne? Musíte opravdu počítat se zrušením poloviny schůzek?

Zdokonalte své telefonáty a budete se setkávat se správnými kandidáty
a efektivněji využijete svůj čas.

Cíle workshopu

  • Představit nové přístupy, strategie a nástroje pro náborové telefonáty.
  • Zvýšit produktivitu manažerů a vedoucích týmů, což znamená:
  1. využít čas strávený telefonováním efektivně,
  2. snížit počet neuskutečněných schůzek,
  3. přivádět na schůzku “správné” kandidáty.

V čem se zdokonalíte, co se naučíte

  • Volit strategii telefonátů podle cílových skupin kandidátů.
  • Sestavit si vlastní skripty a odpovědi na námitky.
  • Konverzovat s různými typy kandidátů.
  • Vést telefonát tak, abyste zjistili, čím můžete kandidáty zaujmout.
  • Využívat námitky k sestavení účinných argumentů.
  • Zvyšovat efektivitu času, který věnujete telefonování.

Kdo získá nejvíce

Workshop otevře nový pohled a příležitosti vedoucím týmů, manažerům, podnikatelům a pracovníkům, kteří aktivně vyhledávají kandidáty na nové zaměstnance, členy týmu a spolupracovníky.

Workshop pro vás bude užitečnější, pokud si předem prostudujete knihu
Jak uspět při obchodním telefonování.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít