Pro manažery

Home » Pro manažery

Jak velkou rezervu v telefonování má váš tým?

20%?     Možná 30%?     Anebo dokonce 50%?

Jednou z vyhledávaných kvalit manažerů je schopnost zaměřit svou pozornost a svůj tým na správné činnosti, namísto vyžadovat dělání nesprávných věcí správně.

Jistěže jste odměňováni za produkci, ale vzhledem k tomu, že produkce odráží „to, co bylo“, když se budete zaměřovat pouze na ni, bude to jako byste řídili auto při jízdě dopředu pohledem do zpětného zrcátka, tedy tam, kde jste byli.

Oproti produkci, aktivita, zastoupená telefonováním novým kontaktům, je ukazatelem „toho, co bude“, tedy jak velký je potenciál kolik si příští měsíc vydělá váš tým a kolik vyděláte i vy.

Seminář speciál pro manažery

Na několik posledních seminářů přišli manažeři a vedoucí týmů s tím, že hledají způsoby, jak „nakopnout“ svůj tým a motivovat ho k aktivitě. Jiní hledali „nové“ přístupy k telefonování, které by jejich obchodníkům pomohly ke zvýšení úspěšnosti.

Účastníci mých seminářů odcházejí s tím, že mají chuť do telefonování a ví jak ho mají dělat. Potom bývá na manažerech, aby tuto chuť využili a obchodníky v jejich aktivitě podpořili.

Tento specializovaný seminář bude o tom, co manažeři mohou udělat pro to, aby jejich obchodníci za prvé, získali do telefonování chuť a za druhé, nasazení jim dlouhodobě vydrželo.

Více informací o semináři najdete zde.

Minimálně stejnou rezervu máte v produkci.

Při práci s obchodníky jsem vypozoroval, že problém s aktivitou – telefonováním – má kořeny v pocitech, především strachu a stresu, které v nich telefonování vyvolává a které vznikají díky tomu, že:

  1. Nevědí jak mají správně telefonovat (nebo mají pocit, že telefonují nesprávně).
  2. Sledují nesprávné ukazatele.
  3. Dostávají nekonstruktivní zpětnou vazbu.

Budete-li chtít zvýšit produkci svého týmu a tedy vytěžit rezervy plynoucí z nedostatečné aktivity, můžete využít osvědčený postup, který je dlouhodobě efektivnější než krátkodobé motivační soutěže, případně kárání a hrozby:

  1. Nastavte systém a prostředí zaměřené na pravidelnost a četnost telefonování.
  2. Najděte konkrétní slabiny a rezervy v telefonování jednotlivých obchodníků.
  3. Podporujte rozvoj dovedností obchodníků náslechy a konstruktivní zpětnou vazbou.

Tento postup můžete realizovat sami. Chcete-li využít zkušenosti a objektivní pohled zvenčí, neváhejte mě kontaktovat.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít