Pro jednotlivce

Home » Pro jednotlivce

Změňte cíle telefonátu a změníte výsledky

CÍL „DOMLUVIT TERMÍN“ ANEBO „ZÍSKAT OBJEDNÁVKU“ ZPŮSOBUJE ODMÍTÁNÍ

Chápu, že kvůli schůzce nebo objednávce berete telefon do ruky. Jenže
když si je zvolíte za „cíl“, vytvořili jste si pro sebe obrovský problém.

Začnete se podle toho v telefonu chovat – přeskakujete kroky a neberete
ohled na to, co Vám lidé říkají – a to je přesně to, co dnešní lidé odmítají.

VHODNĚJŠÍM CÍLEM JE „POSTUP“

Lidé nejsou otrávení z toho, že jim telefonujete, ale z toho, jak se
v telefonátu chováte, jak postupujete. Proto, abyste se k Vašemu „vekému“
cíli dostali častěji, musíte zvolit cíle „menší“ a ty v telefonátech dosahovat.

Takovým postupem je moje struktura telefonátu PIZZA a s ní související
postupy pro vedení telefonátu. Najdete je ať už tady na webu
nebo v mých článcích, videích a seminářích.

Ještě před tím, než si začnete vybírat z mých placených služeb a produktů, projděte si bezplatně články a videa, které jsem pro Vás na tuto stranu shromáždil.

Projděte také články na blogu. Odpovědi, které nenajdete tam, najdete buď v knize Jak uspět při obchodním telefonování nebo na některém z oborových workshopů a seminářů.

A když dáváte přednost samostudiu s mojí podporou, můžete zvolit program webinářů s mojí konzultací.

CO NA TÉTO STRÁNCE NAJDETE:

  1. Kvíz „Jak jste na tom s telefonováním“
  2. Funguje vůbec telefonování?
  3. Jak můžete zaujmout.
  4. Kde brát kontakty.
  5. Kam kontakty ukládat.
  6. Co si neměříte, v tom se nezlepšíte.
  7. Rozhovor, kde odpovídám na otázky Honzy Laibla.

Ověřte si, jak na tom jste

Ještě než budete pokračovat, ověřte si, jak na tom s telefonováním jste.

Sestavil jsem několik otázek podle témat, na která se mě obchodníci a klienti ptají
nebo kde opakovaně vidím, že mají rezervy. Projděte si je a zjistěte, kde máte rerezervy Vy.

Funguje vůbec telefonování?

Samozřejmě, že telefonování funguje.

Jenže to není ta správná otázka.

Správnější otázka je: JAK funguje? A především, JAK funguje Vám?

Na téma faktorů úspěšnosti telefonování jsem mluvil ve svém vystoupení na konferenci Telefonujte chytře. Vysvětloval jsem, jaký vliv má na úspěšnost kvalita kontaktů a co to znamená.

Podívejte se na záznam.

Jak můžete zaujmout

Ze skriptů, které dostávám a telefonátů, které slýchám vidím a slyším, že drtivá většina z nich nejsou „zajímavé“.

Proto jsem k tématu získání zájmu napsal několik článků a nahrál webinář:

Článek Jak v telefonátu informovat a zaujmout >>
Článek Čím se odlišujete od ostatních? >>
Článek Tři způsoby jak zaujmout po telefonu >>

Ve videu vpravo se podívejte na dva nedostatky zájmových vět a na to, čím nemáte šanci zaujmout.

NA WEBINÁŘ JAK SESTAVOVAT ZÁJMOVÉ VĚTY, KTERÉ ZAUJMOU >>

Délka videa: 3:21

Kde získáte kontakty pro telefonování

Než začnete telefonovat, potřebujete získat kontakty. Jestliže pracujete samostatně a kontakty Vám nedodává Vaše společnost, potom mít komu pravidelně volat by mělo být Vaší prioritou.

Prioritou číslo jedna. Telefonování potom, přirozeně, prioritou číslo dvě.

Teprve potom přichází na řadu práce s klienty a zákazníky, práce na analýzách, plánech a nabídkách. A když toho všeho uděláte dost, dostanete se k uzavírání obchodů.

Zdrojů kontaktů je spousta. Zavzpomínal jsem a sestavil jsem jich 18, a to samozřejmě nejsou všechny.

INSPIRUJTE SE V ČLÁNKU NA BLOGU >>

A kam kontakty ukládat?

Když kontakty máte, je potřeba je nějak spravovat. A „kontakty“ nemyslím současné klienty se smlouvou nebo zákazníky s objednávkou. Myslím tím lidi, kteří od Vás ještě nekoupili.

Zaprvé, ty, kdo od Vás ještě nekoupli anebo nesouhlasili se schůzkou nesmíte vyhazovat. U víc než poloviny z nich máte ještě šanci.

Zadruhé, zápisník, diář anebo telefon, k jejich užitečnému nakládání s nimi nestačí. Jestli nevyužíváte firemní anebo jiný systém na správu kontaktů, tak minimum je starý dobrý MS Excel anebo Google Sheets.

Na konferenci Telefonujte chytře jsem ukázal můj systém a pravidla. Podívejte se na záznam mého vystoupení –>

Co si neměříte, v tom se nezlepšíte

Mobilní aplikaci Call Smartly jsem vyvinul proto, abyste mohli měřit Vaše telefonování – a zlepšovat se v něm.

Zaznamenáním výsledku po každém hovoru získáte představu nejen o statistikách, ale také zobrazení Vaší aktivity – anebo naopak nedostatku.

Uživatelé aplikace říkají, že vizuální zpětná vazba jim pomáhá získat tolik potřebnou motivaci k telefonování.

A v neposlední řadě, Call Smartly Vám z Vašich dat odpoví na otázku „Kdy je nejlepší telefonovat?“

VÍCE O APLIKACI A MOŽNOSTI STAŽENÍ ZDARMA >>

Rozhovor o telefonování

Podívejte se na rozhovor, který se mnou pro jeho videoseriál udělal kolega lektor Honza Laibl.

Tady jsou otázky a témata, o kterých mluvím:

06:13  Jak vést telefonát.
08:12  Nejčastější chyby v telefonování.
14:38  Co je vhodný cíl pro telefonát.
16:38  Co v telefonátech zjišťovat.
25:45  Jaký přístup k telefonování je nejlepší.

Podívejte se >>

Délka videa: 29:05

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít