Miroslav Princ

Home » Miroslav Princ

Miroslav Princ

Co přináším

Za jednadvacet let jsem v různých obchodních rolích udělal tisícovky telefonátů a vedl jsem tisíce obchodních jednání. To vše v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě.

Dnes posbírané zkušenosti předávám obchodníkům a vedoucím obchodních týmů prostřednictvím různých nástrojů, médií, publikací, školení a dalších osobních aktivit.

Když je využijete, zkrátíte dobu objevování a učení se z vlastních chyb. Zrychlíte svůj postup k profesnímu úspěchu a osobnímu uspokojení.

Kniha „bestseller“

Jednou z publikací je kniha Jak uspět při obchodním telefonování, které se za dva roky prodalo přes pět tisíc kusů.

Shrnul jsem do ní své zkušenosti z telefonátů do firem i domácností, které jsem buď sám udělal nebo vyslechl od účastníků mých seminářů.

Bez ohledu na obor Vašeho působení, ať už si telefonem domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, stovky a tisíce čtenářů už vyzkoušeli, že moje tipy a návody Vám pomohou zvýšit Vaši úspěšnost.

Více informací o knize a možnost objednat.

kniha Jak uspět při obchodním telefonování


Cíl pro dnešní telefonáty

Historicky se u nás razilo: „Cílem telefonátu je schůzka (objednávka). Proto se zákazníky v telefonu nebavte. Rychle se domluvte a zavěste.“

Tento přístup je ale dnes už zastaralý a neodpovídá situaci na trhu – postojům a zkušenostem zákazníků. Proto je stále méně úspěšný.

Úspěšnost zvýšíte, když zvolíte jiný cíl – jak popisuji v tomto videu.

V jiném vysvětluji, proč je tato změna nevyhnutelná.

Školení a semináře

Obchodníkům představuji nový přístup k telefonování, způsoby jak navazovat kontakt s volanými, snižovat jejich odmítání a efektivně vyhledávat nové klienty a zákazníky.

Vedoucím obchodních skupin ukazuji systém práce s týmem a motivace obchodníků k telefonování.

Účastníci mých programů se zbavují strachu, dostávají novou chuť k telefonování a dosahují zlepšení výsledků v desítkách i stovkách procent.

Přehled seminářů najdete zde.

Miroslav Princ SF 2

 

Fincentrum

Golden Gate

Metlife

Modrá Pyramida SS

NN pojišťovna

Salve Finance

unicreditbank

Century 21

MireasBonusia logo

Remax

Evropa

Contours

ilinky logo

b2mcz

channel partners

logicall

expensa

exteria

autacesky

2N

Mercedes Benz

EstheticonFreeboard

DAS

staubli

krc

Co říkají účastníci

Nebudu první ani poslední, kdo před Vámi smeká. Všechno je jinak. Ve spoustě scénářů jsem se našel a díky Vám činím kroky ke zlepšení. Váš workshop není „jen“ o telefonování. Skript funguje naprosto dokonale i tváří v tvář klientovi.
Jacek Horowic, obchodník a lektor
Pan Princ je tím, co učí a proto to, co říká, dává smysl a nedá se to zapomenout. Díky tomu, co jsem se od něj naučila, se změnil můj přístup k telefonování na hru, která mě baví.
Linda Hušková, grafička
První telefonát neznámému člověku pro mne byl, přes všechna školení na téma obchodního rozhovoru a zvládání námitek, do jisté míry „noční můrou“. Po přečtení knihy pana Prince Jak uspět při obchodním telefonování, od které jsem se nemohl odtrhnout a přečetl ji za jeden večer, a po semináři, kterého jsem se zúčastnil, jsem si uvědomil, že nový přístup k telefonování, tak odlišný od všeho s čím jsem se setkal dříve, je cestou, po které stojí za to jít.

 

Od prvního telefonátu využívajícího skript vytvořený s pomocí pana Prince vnímám značně odlišnou reakci volaných. Úspěšnost telefonátů se výrazně zvýšila a telefonování pro mne přestalo představovat stres. Spolupráci s panem Princem mohu jenom doporučit.

Miroslav Mazal, realitní makléř
 Vážený pane Princi, ráda bych Vám touto cestou poděkovala za Vaše rady, které mi pomáhají zkvalitnit sebe samu. Velice si vážím toho, že tuto pomoc mi poskytuje i na základě toho, že se vůbec vzájemně neznáme.

 

Každopádně již nějaký čas „bojuji“ s telefonováním a tzv. zvládáním námitek a říkám si, kde dělám chybu, proč neumím zareagovat tak či onak, aby to bylo pro obě zúčastněné strany dobře. Své odpovědi na tyto otázky teď nacházím i ve Vaší knize a musím konstatovat, že jsem nesmírně šťastná, že ji mám. V určitých místech mám pocit, jako když píšete právě o mě a mých naučených, ale bohužel nepoužitelných skriptech. Je to i sranda.

 

Vím, že je přede mnou ještě kus cesty, který budu muset urazit, ale díky Vám alespoň vím, nebo mám ten pocit, že už nejsem tak neschopná a nemožná, že je jen potřeba změnit můj postoj, pohled a způsob jak a co říkám, dělám.

 

A za to vše Vám opravdu moc děkuji. Byť by mě i jen kousek Vaše pomoc posunula směrem kupředu, tak vím, že pro mě samotnou to bude obrovský úspěch, protože už nikdy nebudu ten stejný člověk, kterým jsem byla, než jsem začala číst Vaše stránky.

Pavla Štiková, pojišťovací poradce
Od našeho setkání se hodně změnilo. Konečně se mi podařilo prolomit tu bariéru odmítání. A to díky Vám!
Mária L., obchodní manažer

Call Smartly graf uni

Mobilní aplikace Call Smartly

Přestože telefonování – výsledky, úspěšnost, efektivita a aktivita – je měřitelné, málokdo ho měří. Přitom jen to, co měříme, můžeme zlepšit.

Proto jsem připravil mobilní a online aplikaci pro jednotlivce a vedoucí obchodních týmů, aby mohli své telefonování monitorovat a zlepšovat.

Sledování výsledků telefonátů s Call Smartly podporuje motivaci a aktivitu, čímž vede ke zvýšení obchodních výsledků.

Více informací o aplikaci.

Podporuji

Miroslav Princ Bohatý sirotek

logo Bohaty sirotek

 

 

 

Společně s kolegou lektorem Janem Laiblem jsme prostřednictvím semináře pro vzdělávací charitativní koncept Bohatý sirotek získali čtrnáct tisíc korun ve prospěch dětí z dětského domova v Dolních Počernicích.

 



Už 5485 kolegů odebírá tipy jak telefonovat lépe


Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít