Miroslav Princ

Home » Miroslav Princ

Miroslav Princ

Co přináším

Za jednadvacet let jsem v různých obchodních rolích udělal tisícovky telefonátů a vedl jsem tisíce obchodních jednání. To vše v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě.

Dnes posbírané zkušenosti předávám obchodníkům a vedoucím obchodních týmů prostřednictvím různých nástrojů, médií, publikací, školení a dalších osobních aktivit.

Když je využijete, zkrátíte dobu objevování a učení se z vlastních chyb. Zrychlíte svůj postup k profesnímu úspěchu a osobnímu uspokojení.

Kniha „bestseller“

Jednou z publikací je kniha Jak uspět při obchodním telefonování, které se za tři roky prodalo téměř 7000 kusů.

Shrnul jsem do ní své zkušenosti z telefonátů do firem i domácností, které jsem buď sám udělal nebo vyslechl od účastníků mých seminářů.

Bez ohledu na obor Vašeho působení, ať už si telefonem domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, stovky a tisíce čtenářů už vyzkoušeli, že moje tipy a návody Vám pomohou zvýšit Vaši úspěšnost.

PŘEJDĚTE K INFORMACÍM O KNIZE A MOŽNOST OBJEDNAT

kniha Jak uspět při obchodním telefonování


Cíl pro dnešní telefonáty

Historicky se u nás razilo: „Cílem telefonátu je schůzka (objednávka). Proto se zákazníky v telefonu nebavte. Rychle se domluvte a zavěste.“

Tento přístup je ale dnes už zastaralý a neodpovídá situaci na trhu – postojům a zkušenostem zákazníků. Proto je stále méně úspěšný.

Úspěšnost zvýšíte, když zvolíte jiný cíl – jak popisuji v tomto videu.

V jiném vysvětluji, proč je tato změna nevyhnutelná.

Školení a semináře

Obchodníkům představuji nový přístup k telefonování, způsoby jak navazovat kontakt s volanými, snižovat jejich odmítání a efektivně vyhledávat nové klienty a zákazníky.

Vedoucím obchodních skupin ukazuji systém práce s týmem a motivace obchodníků k telefonování.

Účastníci mých programů se zbavují strachu, dostávají novou chuť k telefonování a dosahují zlepšení výsledků v desítkách i stovkách procent.

PŘEJDĚTE NA PŘEHLED SEMINÁŘŮ A ŠKOLENÍ

Miroslav Princ SF 2

 

Fincentrum

Golden Gate

Metlife

Modrá Pyramida SS

NN pojišťovna

Salve Finance

unicreditbank

Century 21

MireasBonusia logo

Remax

Evropa

Contours

ilinky logo

b2mcz

channel partners

logicall

expensa

exteria

autacesky

2N

Mercedes Benz

EstheticonFreeboard

DAS

staubli

krc

Call Smartly graf uni

Mobilní aplikace Call Smartly

Přestože telefonování – výsledky, úspěšnost, efektivita a aktivita – je měřitelné, málokdo ho měří. Přitom jen to, co měříme, můžeme zlepšit.

Proto jsem připravil mobilní a online aplikaci pro jednotlivce a vedoucí obchodních týmů, aby mohli své telefonování monitorovat a zlepšovat.

Sledování výsledků telefonátů s Call Smartly podporuje motivaci a aktivitu, čímž vede ke zvýšení obchodních výsledků.

PŘEJDĚTE NA VÍCE INFORMACÍ O APLIKACI

Sbírky skriptů s komentáři

Z téměř tří stovek skriptů, které mi od roku 2014 poslali obchodníci k okomentování, jsem vybral několik desítek, které vám ukážu.

Jsou to unikátní sbírky – na trhu nenajdete podobný materiál. Díky němu poskočíte o několik kroků vpřed vůči konkurenci i klientům a zákazníkům.

Komentáře dávají skriptům nový rozměr. Uvidíte, kde hledat prostor pro zlepšení a dostanete i návod, jak tyto rezervy vytěžit ve svůj prospěch.

PŘEJDĚTE NA SEZNAM SKRIPTŮ VE SBÍRKÁCH A MOŽNOST OBJEDNAT

sbírky skriptů s komentáři

 



Už 5485 kolegů odebírá tipy jak telefonovat lépe


Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít