Jak v telefonátu informovat a zaujmout

Duben 14, 2016
Miroslav Princ

MP SF PIZZAMiroslav Princ SF PIZZA sPo stovkách naposlouchaných telefonátů a nahrávek obchodníků jsem si uvědomil jednu věc:

Dnešní telefonáty trpí obecností a vágností.

Obchodníci při navolávání schůzek snad nejčastěji říkají:

„Chci si domluvit krátkou schůzku, kde vám předám informace…“ o výrobcích, službách, o novinkách na trhu, cokoli si vyberou,

a následně jsou ochotní přesvědčovat klienta nebo zákazníka tím, že:

„…schůzka bude opravdu krátká, nezabere víc než 15 minut,“ anebo „…informace se vám můžou hodit v budoucnosti.“

To je jak naivní, tak smutné.

Zákazníci a klienti tuto obecnost oposlouchali a oplácí stejnou mincí:

„To se mě netýká,“ nebo „Máme to vyřešené.“

Ani se jim nedivím. Vždyť co mají říkat?

Nebo snad mají vyhovovat každému požadavku a nabídce, s kterou se na ně kdokoli obrátí jenom proto, že někde našel telefonní číslo, ale už nebyl ochoten vůbec se zamyslet, aby mohl svůj telefonát trochu konkretizovat?

Poslechněte si v nahrávce z mého semináře, jak ze skriptu:

„Chci domluvit krátkou schůzku, abych vás mohl informovat o novinkách v legislativě…“

udělám souvětí, které u klienta vzbudí zájem poslouchat dál a dozvědět se víc.

Více příkladů a mých komentářů ke skriptům si přečtěte ve sbírkách skriptů:

 

ad fb 1

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít