Dělejte více podobných telefonátů najednou

Listopad 11, 2013
Miroslav Princ

Při různých typech telefonátů potřebujete reagovat rozdílně. Když například zjišťujete, kdo je tím správným kontaktem, s kterým potřebujete mluvit, jednáte jiným stylem, než když už s oním člověkem mluvíte a „prodáváte se“.

Proto rozlišujte mezi typy telefonátů a dělejte více stejných najednou. Váš mozek tak bude pracovat ve stejných „obrátkách“, které jsou potřeba pro každý typ telefonátu, a vy budete efektivnější.

Takže když teprve zjišťujete, s kým vlastně potřebujete mluvit, ukončete telefonát v okamžiku, kdy to zjistíte a jděte na další „zjišťovací“ telefonát. Konkrétním osobám, jejichž jména jste zjistili v první vlně „zjišťovacích“ telefonátů, pak volejte až v další vlně „prodejních“ telefonátů.

Nebojte se jednotlivé typy telefonátů od sebe oddělit třeba i dnem. Například, jména kontaktů zjišťujte v pondělí a telefonujte jim v úterý. Ve středu pak volejte jiným klientům kvůli servisu a ve čtvrtek znovu kvůli prodeji.

Důvodem tohoto doporučení je, že v každém typu telefonátů potřebujete reagovat jinak. Říkám tomu, že různé typy telefonátů mají různou „vlnovou délku“ díky tomu, co od volaného chcete a jak on vás a váš telefonát vnímá. Když budete dělat telefonáty na stejné vlnové délce, nebudete muset přepínat z jednoho komunikačního stylu do druhého a budete tak efektivnější.

Pokud ještě nedostáváte upozornění na nové příspěvky, zaregistrujte se k odběru tipů a já vás na každý nový příspěvek upozorním.

No comments

You must be logged in to post a comment.