Jak překonat nechuť k telefonování a udělat si z něj rutinu

. Kolikrát už jste si v tomto anebo minulém týdnu slíbili: „Dnes jsem sice netelefonoval/-a, ale zítra to doženu.“ A kolikrát jste potom ten následující den buď (znovu) telefonování odložili anebo jste udělali jen pár telefonátů, aby mezi nimi vyvstalo

Read More

Nastavil srpen novou úroveň (ne)úspěšnosti telefonátů?

Když jsem ke konci července publikoval infografiku věnovanou historii úspěšnosti uživatelů aplikace Call Smartly, netušil jsem, jaký směr anebo spíš rozměr změny nabere úspěšnost telefonování v srpnu. Úspěšnost se propadla o víc než polovinu Call Smartly úspěšnost vypočítává jako poměr

Read More

Kdo a kdy by neměl telefonovat

Telefonováním se nedají řešit problémy. Tím spíš, pokud to mají dělat lidé, kteří telefonovat nechtějí. Těmi “problémy” myslím buď osobní problémy jednotlivce související s negativními pocity vůči oslovování klientů nebo zákazníků, anebo problémy firem způsobené mezerami v podnikatelském záměru a

Read More

Jak zvýšit úspěšnost navolávání schůzek o desítky procent

Úspěšnost navolávání schůzek se dá zvýšit o desítky procent. Potřebujete k tomu tři věci: Podpořit vaši důvěryhodnost. To znamená snižovat nedůvěru, kterou vůči vám lidé v telefonu cítí. K tomu, kromě telefonátu, tedy zvuku, využívat další formáty komunikace. Telefonovat s

Read More

Čtyři otázky a odpovědi o telefonování

Roman Smělý z BraveMedia se mě na přelomu roku vyptával na telefonování. Dvě videa už jsem v příspěvcích tady na blogu publikoval dříve: Děláte také tuto chybu při telefonování? Co můžete čekat od jednoho telefonátu? V dnešním videu odpovídám hned na

Read More

Jak v telefonu upozornit zákazníka na chybu

Pracujete v oboru, kdy dokážete rozpoznat ještě před tím, než novým zákazníkům zavoláte, že mají nebo dělají něco špatně? Třeba když vidíte jejich webstránky nebo jste měli šanci předem použít jejich produkt anebo využít jejich službu jako uživatel? Potom by

Read More