3 chyby realitních makléřů při telefonování

Květen 31, 2015
Miroslav Princ

Miroslav Princ realitní makléřiV průběhu května jsem jako host vystoupil na několika setkáních a konferencích realitních makléřů po celé republice. Od pořadatelů jsem dostal zadání připravit něco „zajímavého“ o telefonování a přitom se vejít do 45 minut.

Při přemýšlení nad tím, co potenciálně stovkám makléřů sdělit stručně a jasně, jsem se vrátil k telefonátům, které jsem za poslední půlrok s makléři udělal, vyslechl anebo upravil. V hlavě jsem si promítal i semináře a cvičení na nich, která dělala makléřům největší problémy.

Při tom všem jsem si uvědomil, že se při různých příležitostech u různých makléřů bez ohledu na společnost, s kterou spolupracovali, opakovaly podobné nedostatky. Shrnul jsem je tedy do prezentace, kterou jsem nakonec postupně představil celkem 487 makléřům v Brně, Plzni, Praze a Olomouci.

Tedy shrnuto a podtrženo. Největší chyby, které realitní makléři ve svých telefonátech dělají a kde zároveň mají největší prostor pro zlepšení, jsou v květnu 2015 tyto:

  1. Makléři se neumí prodat.
  2. Argumentují na témata a ve chvíli, kdy nemají.
  3. Makléři neslyší, co jim prodejci říkají.

Jsem názoru, že vyjmenování nedostatků ale nestačí. Je potřeba doporučit i nápravu. A tu jsem doporučoval i při svých vystoupeních, nakolik mi to časově omezený prostor a pořadatelé dovolili. 🙂

Prohlédněte si prezentaci, kde uvádím i doporučení ke změnám.

No comments

You must be logged in to post a comment.

Pokračováním prohlížení těchto stránek souhlasíte s použitím souborů cookies. Více informací

Nastavení souborů cookies na těchto stránkách je přednastaveno na "povolit cookies" ve snaze zajistit vám co nejkvalitnější prohlížení stránek. Pokud budete pokračovat v prohlížení stránek, souhlasíte s používáním souborů cookies anebo klepněte na "Souhlasím" níže.

Zavřít